Załóż bloga Zaloguj się



Z Chwila Przerwy.

bg1992 27 Lipiec, 2009 22:48 Kategoria główna Stały link Trackbacki (0)
po spedzonym miesiacu wakacji uwazam ze fajnie spedzilam czas.  ale juz czas byl wrocic do domu. co nowego u mnie?  przede wszystkim nowy zwiazek. boje sie teraz kazdego kolejnego ruchu bo za duzo bolu zostalo po tamtych zwiazkach.  Ale tu czuje sie inaczej, wiem ze to z nim chcem teraz zyc i przezyc wiele.:)  i widze ze naprawde mnie kocha. A teraz ide odespac ostatnie noce. :))

Powered by LifeType
© 2006 - Design by Omar Romero (all rights reserved)

RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.