Załóż bloga Zaloguj się



Pozytywnie..:)

bg1992 13 Kwiecień, 2010 18:19 Kategoria główna Stały link Trackbacki (0)

Wiecie co, dobry mam humor dzis,jak nigdy..  Jednym slowem powiem ze napewno jak kazdy przezylam to co sie stalo w sobote, choc zycie dalej leci,i tak sie kiedys  z nimi spotkamy,wiec trzeba miec nadzieje. :)

A poza tym, co nowego? Zdaje na prawko,wiec to duza nowosc. Chociaz zobaczymy jak to wyjdzie..:D 

 A co do mojego zwiazku, idzie juz 10-ty mies. i czuje sie inaczej niz wczesniej, Kocham Go. i to wiem.:) I wiecie co, nie zaluje niczego.:)

Jakos pozytywnie ogolnie.. :)

 

Buziak. 


Powered by LifeType
© 2006 - Design by Omar Romero (all rights reserved)

RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.