Załóż bloga Zaloguj się



Wakacyjnie...

bg1992 04 Lipiec, 2010 12:32 Kategoria główna Stały link Trackbacki (0)

Szybko przyszły wakacje, i czeka mnie 3klasa juz.. :) i 2latka do matury.. A co poza tym? co do prawa jazdy, możliwie mi idzie, ale do egzaminu jeszcze troche.                                                  A w moim związku jakoś też do przodu..czasami lepiej czasami gorzej jest..ale to już ponad rok. A my dalej trwamy.. długo myślalam jaki prezent mu wymyślić, ale zrobilam kolacje przy świecach której wogóle się nie spodziewał, więc był narawdę mile zaskoczony, co mnie ucieszyło.:)

 W domu jak w domu..z mamą jak zwykle średnio 2x na dzień muszę się pokłócić, tylko taki jest minus wakacji że za dużo czasu ze sobą spędzamy i wtedy znajdują sie powody do kłótni, o które nie długo nam. ;] ehh.. I tak to już jest..   Ale damy radę.

 Na koniec życzę wszystkich, udanych i ciepłych wakacji..:) 

 


Powered by LifeType
© 2006 - Design by Omar Romero (all rights reserved)

RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.